گروه مترجمین ایران زمین
دنیای من
دنیای من

دنیای زیبای من
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 7600
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->



 
کلینیک خدا..

به کلینیک خدا رفتم تاچکاپ همیشگیم را انجام دهم .......

فهمیدم که بیمارم......

دماسنج درجه ی اضطراب را نشان میداد......

فشارخونم نشان میداد که لطافتم پایین آمده....

سرخرگهای قلبم مسدود شده بود و انها دیگر نمیتوانستند خون به قلب خالیم برسانند

به چندین گذرگه مهربانی نیاز داشتم  زیرا بخل و کینه راه های ورود عشق را بسته بودند

به بیماری نزدیک بینی هم دچارشده بودم چون نمیتوانستم از اشتباهات اطرافیانم فراترببینم

فهمیدم که چند شکستگی دارم زیرا سبک سری مرا به زمین زده بود....

وخدای مهربانم..

به من مشاوره ی رایگان داد....

به شکرانه اش تصمیم گرفتم تنها داروهای اورا مصرف کنم

یه لیوان دوستی.....

یه جرعه عشق...

یه کپسول امید......

امیدوارم خدا نعمتهایش را برشما سرازیر کن....

لبخندی شیرین به ازای هر اه

بارانی زیبا به ازای هر طوفان

لبخندی شیرین به ازای هر مشکل

نغمه ای شیرین به ازای هر قلب شکستگی

و..

اجابتی نزدیک برای دعا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:, توسط yasaman